Digitális Témahét 2020


 

ALSÓ OSZTÁLYOSOK RÉSZÉRE

„KALANDOS MESE, TÖRTÉNET”

Alkossatok 3 fős csoportot! (osztályonként egyet).
Írjatok számítógépen tetszőleges témában kalandos mesét, történetet! Terjedelem, formátum: 1-2 db A4-es oldal,  1,5-es sorköz, 16-os betűméret.
A mese végén tüntessétek fel a csoport tagjainak nevét és osztályát!
Készítsetek a történethez színes illusztrációt kézzel, vagy számítógéppel!
A mesét docx (MS Word) formátumban egy pendrive-on juttassátok el tanítótok segítségével a versenyre, Király Gyula tanár bácsihoz!
A rajzokat jpg formátumú képként mentsétek el (ha kézzel készültek, fotózzátok le) és mellékeljétek a meséhez!

A beadási határidő: 2020. március 20.
A munkákat hozzáértő zsűri értékeli, majd a Digitális Témahéten a legjobbakat jutalmazza.

 

 

FELSŐ OSZTÁLYOSOK RÉSZÉRE (5-6-7-8.)

 

„JELEN VAGYOK A NET-EN”  verseny
Nevezzetek egyénenként a "Jelen vagyok a Net-en" versenyre!
Feladat egy, az interneten már feltöltött, általad készített film, videó, mém, saját weboldal, vagy bármilyen más alkotásod linkjének elküldése e-mailban a kiralygyula412@gmail.com címre.
A legjobbnak ítélt munkák a Digitális Témahéten jutalomban részesülnek.
     Beküldési határidő: 2020. március 20. (péntek).

 

 „INFORMATIKAI REJTVÉNYKÉSZÍTŐ  verseny”
Informatikai alkotás készítése csoportmunkában.
Feladat egy, a http://learningapps.org internetes oldalon elkészíteni egy látványos, ötletes informatikai rejtvényt, majd ennek linkjét e-mailban elküldeni a kiralygyula412@gmail.com címre.
A legjobb munkák a Digitális Témahéten jutalomban részesülnek.
   Beküldési határidő: 2020. március 20. (péntek).

 

„KI TUD TÖBBET A SZÁMÍTÓGÉPRŐL?”  vetélkedő
Elektronikusan kitöltött tesztfeladatsor megoldása 2 fős csoportokban.
Osztályonként egy-egy 2 fős csapat jelentkezését várjuk. A verseny 1 fordulós.

5. és 6. osztályosoknak: 33 kérdést tartalmazó feladatsor megoldása PC-n.
Időpont: 2020. márc. 24 (kedd) 15:00 óra.

7. és 8. osztályosoknak: 50 kérdést tartalmazó feladatsor megoldása PC-n.
Időpont: 2020. márc. 24 (kedd) 16:00 óra.
A megoldásokra 45 perc áll rendelkezésre az 5-6 és 7-8. osztályosoknak is.
A feladatokat a helyszínen kell megoldani, 2 fős csoportokban.
A sorrendet a tesztek pontszáma dönti el. A legjobb 3 csapat mindkét tagja a projekt zárásakor, március 27-én jutalomban részesül.

 

„NAGY SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKVERSENY / LAN PARTY”
5-6. osztályosok versenyének ideje: 2020. március 23., hétfő 13:45 óra.
7-8. osztályosok versenyének ideje: 2020. március 25., szerda 13:45 óra.
A versenyre bámely felsős tanuló jelentkezhet. Részvételi feltétel előzetes regisztráció alapján, Király Gyula tanár úrnál, legkésőbb 2020. március 18. napig.
A játék legjobbjait értékes tárgynyereményekkel díjazzuk.

 

Digitális Témahét eredményhirdetése:
2020. március 27. (péntek)   10:00 óra,  
Közösségi terem